~setelah terbengkalai selama 2 thn~

Ahlan Wa Sahlan kepada teman2 yang tinjau2 blog aku nih,

ok,firstly aku nk gtau satu rahsia kat u all yg bce blog aku nih..aku sbnrnye dh lme uat blog nih..tpi bru thn ni aku try publish entry pertama aku..eiii..pe kes.????seingt akulah,aku dh create blog ni mse thn 2011 kot,ni bru stat uat entry pertama,giler ah...

aku teringin buat blog ni sbbnyer org ni lah... @umieliey.blogspot.com..hahahahaha...x pesal2 aku cam nk stat blik uat blog aku yg terbengkalai ni...aduiai..kak umi jgn mare hah...hihihihihi....APTB!

so setelah aku menaipo entry pertama aku ni,aku akn cube sedaya upaya aku tuk trus menaip entry2 seterusnye ok...hope korang sokong aku nih....

kepada senior2 blogger,sy mohon tumpang glamer ye kat blog2 anda semua yer!
tq for viewing n read!!



~my first entry~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment